tisdag 19 juni 2012

Fint porslin.

Då satt vi här i soffan igen. Björn jag datorn och jag hoppas på att My ska bli tillräckligt trött så jag kan lägga henne. Vi har tagit en promenix och fikat med Kicki på Fru Marias bak i Långbro, lattemammor, vad är det, haha? Dessutom hittade jag dessa fina koppar på caféet, fina va?!




Sen åkte jag, Björn och My till Elgiganten igen för att boka tid med en köksplanerare, men självklart hade dem åkt iväg på kurs. Men men, dem ska ringa imorrn så vi kan boka en tid.

Därefter blev det en titt på golv, klinker och kakel på Ekens golv, där hittade vi tapet till My's rum, fast vi kom inte på hur vi ville göra i köket med golv och kakel.. Får fundera lite till.

Imorrn blir det till att göra en grej på morgondagen och sen ska jag hämta ut en grej på Posten + köpa lite vin som jag ska blanda i lite av detta (blev rekommenderad det av en i charkdisken på Ica maxi, får se om det är gott, bara själva flaskan ser god ut tycker jag).




Så, dags för lite middag, Björns potatisgratäng med varmrökt laxfilé, I know.. konstig blandning men det skiter vi i.

Ciao!

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja det var en mysig kväll igår =)
Idag blir jag ensammen hela dagen, inte lika mysigt haha

Camilla sa...

Spännande! Du får berätta sen om det var gott eller inte :)