lördag 9 juni 2012

Skattepengar!

Happ, nu ligger hela familjen i sängen och två hoppas på att en ska somna om..
Hon vaknade för en timme sen och det är på tok för tidigt för fröken.

Gårdagen var riktigt najs. Till att börja med så kom skattepengarna, och så lyckades jag hitta fint till både mig och My (är iofs aldrig svårt att hitta fina grejer till henne!). Timmarna flög förbi och när vi senare sen var hemma efter att ha hälsat på Zandras jobb och handlat gott på Bolaget så åkte vi hem och gjorde tacos. Åt självklart för mycket.. Sen bakade vi muffins och det tog ju sin lilla stund, och så introducerade jag Varm&Kall för Zandra (vin som smakar äppelpaj, try it!) och det gillade hon. Blev fan en del muffinsar, fler än jag trodde, iofs väldigt bra!










Så idag tänkte jag handla ballerinaskor eller dylikt så jag har nåt fint att ta på mig till dopet (hittade inte min kartong/påse med skor i källaren)..
Så ska till affärerna direkt när dom öppnar!



Dessa fick My av Zandra igår, jag fick ett fint armband dessutom, ska lägga upp en bild sen.

För övrigt har lilltjejen varit väldigt bortskämd på sistone! Får kläder av både Louise och Therese också! Tack tjejor!

Nu verkar det som att nån kanske somnar. Vore ju perfa!
Men det är iaf riktigt kul att ha Zandra nere i Sthlm, ses ju så sällan nu för tiden, får vi nog ändra på..

Inga kommentarer: