lördag 3 mars 2012

Jag har ett erkännande...

Pinsamt men sant. Det var visst ingen som hade tagit våran kabel till motorvärmaren.. det var tydligen jag som åkt iväg med den.. inkopplad... :-O
How embarressing! Tur att inget mer än kabeln gick sönder (typ att fronten kunde lossnat!!).
Jomenvisstsörusåatt. Så kan det gå när man har mycket att tänka på och fått för lite sömn. Ursäkter, ursäkter, jag vet. Men det känns bättre så.




Oh well. Detta ansikte möttes man iaf upp av för en stund sen. That made my day!







Bjuckar på en bild på syrran och My från igår också.




Har nämligen fått lite släktingar som läser bloggen nu, så man får väl vara lite mer städad i språket nu, haha. Och lägga in lite fler bilder på My också :-).

Ha en underbar Lördag!

4 kommentarer:

Jenni sa...

Hahahah roligt att både My och Micke har samma min :P

Carita sa...

Ja båda var så inne i filmen, haha.

therese sa...

hahahahahahahahaha
Åkte du iväg med kabeln???
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
O du som var så pissed off på kabel-tjuven =)

Fina bilder!

Carita sa...

japp, jag åkte iväg med den. Pinsamt men sant..... Lär sett roligt ut för dom som såg.. Haha.