söndag 11 mars 2012

Home alone..

Björn och hans syster gick ner till centrum för att handla lite ingredienser till kvällens middag. Kom precis på att ju behöver vitlök och självklart hade jag inte hennes nummer men det ska fixas.
Done. Björn lämnade sin mobil på laddning här hemma, därav behövde jag höra av mig till henne.

Ja, det känns konstigt att vara ensam hemma. Väldigt konstigt. Nåt väldigt viktigt fattas..! Men det är väl bra med lite egentid.
Den har jag använt till att rensa datorn. Den ska jag ju lämna in igen. Och for good. Så köper jag en ny helt enkelt. Måndagsexemplaret ska bort. Dessutom dog hela skärmen helt när jag försökte göra rent den lite.. Tur man kunde koppla den till tv:n och fixa och dona därigenom.




Nu ska jag spela lite Ordpuzzel på mobilen. Testa och bli lite beroende du med.

1 kommentar:

Therese sa...

Haha du var tvungen att spara bilden där du vann över mig va?? hahaha

Han heter Robert killen jag ska på middag hos=)