onsdag 14 mars 2012

bbb-krångel

Happ, då har man återigen varit i kontakt med bredbandsbolagets support.
Signalen till tv:n har krånglat otaliga gånger nu och jag börjar ju ruttna på detta nu.
Tyvärr har vi det bundet tills i November men kan dom inte åtgärda problemet snart så får vi kanske göra ett direktavslut. Jag menar, vi ska inte behöva betala för en tjänst som inte fungerar 100% korrekt.


Min lilla tjej sover fortfarande. Satte igång babysittern så den gungar henne i babyskyddet. Perfekt påhitt av gubben min! 

Undrar när städhjälpsfirman ska ta kontakt med oss.. Vill så gärna att dom kommer och städa och gör rent fönstrena snart. Allt ska hända nu, nu, nu!
Jag har verkligen inte tålamod att vänta med vissa grejer. Ser jag nåt i affären jag vill ha vill jag ha det då och inte nån dag/vecka senare.

Nu ska jag passa på att njuta lite av egen-tiden jag har innan min älskling vaknar.

Inga kommentarer: