tisdag 20 mars 2012

Hemska dröm.

Usch vilken obehaglig dröm jag hade inatt.
Vi (jag, Björn, exets polare Peter konstigt nog och nån familj vi hjälpte) var i ett främmande land och skulle åka hem, bilen stod parkerad utanför en bokhandel, fast man såg inte den inifrån, så när vi var vid bilen och skulle åka iväg så upptäckte barnen i den här familjen bokhandeln och ville in där, så vi var väl inne där en kort stund för att jag sen skulle lasta in lite grejer i bilen men när jag kon ut så hittade jag inte den!
Bilen var som bortblåst! Jag gick in igen och sa att bilen var borta men då trodde alla att bilen var parkerad längre bort och att jag tittat på fel ställe (dem missade alltså att bilen i stort sett stod utanför butiken innan). Så paniken blev värre och värre inom mig när jag visste att bilen stått utanför men att jag inte hittade den så jag knatade runt i närheten och letade men hittade aldrig bilen hur jag än letade..
Sen vaknade jag.

Så här kan man se ut när man drömmer mardrömmar.

Usch, jobbiga känsla, när man vet om att man precis var man ställt nåt och som några sekunder senare är borta. Nästan ännu jobbigare i drömmen. Ångest!

För övrigt är jag väldigt glad över att jag fick sova til nästan sju idag istället för att behöva gå upp vid fem på morgonen! Nu äter hon och när hon är klar ska jag ta mig en dusch och fräscha till mig lite.

Inga kommentarer: