fredag 30 mars 2012

Svårt val.

Man behöver ta det valet just nu men snart så.
Vilken förskola ska My börja i...?
Finns en här precis bredvid oss som har en stor park precis bredvid sig, sen vet jag inte hur det funkar på insidan dock..
Men grejen är den, bor vi kvar i Fruängen efter att vi sålt den här lägenheten..?


Till att börja med får vi allt söka förskoleplats till henne här, jag läste precis att man kan göra det från att hon blir 6 månader och det blir hon ju Juni.. Och stämmer det att marknaden fortfarande ser bra ut så säljer vi ju lägenheten då... Men sen ska vi ju hitta annat också. Svårt, svårt. Det hade varit mycket enklare att ha en hyresrätt just nu känner jag.

Vi har vart ner till centrum en sväng, nu är dopinbjudningarna (från min sida av släkten och mina vänner) postade, Björn har inte hunnit sätta sig ner och kolla upp adresserna till alla hans släktingar och vänner. Men snart så, hoppas jag.



Jag har ju börjat med mina situps igen, känns som att det går rätt bra faktiskt, och så känns det rätt kul att börja få tillbaka lite av magmusklerna som knappt existerade förut! Gillar verkligen den här appen (200 situps). Skönt med ett program och diagram så man kan se resultat, bra för såna som mig som gillar lite struktur och att få se hur det går framåt.

Inga kommentarer: