onsdag 14 mars 2012

Städhjälp.

YES.
Nu har jag precis gjort en intresseanmälan för städhjälp. DET NI.
OM jag är glad just nu. Och inte bara städhjälp, utan även fönsterputs!
Eftersom att gubben inte har tid eller aldrig städar (alltså dammtorkar o dammsuger och varken ser eller stör sig på skiten) så får jag detta.
WUNDERBART. Vet inte hur mycket det kommer kosta men det går iaf att göra rot-avdrag på det.


Shit, jag har verkligen inte vänjt mig vid det här tangentbordet. Det är ett mellanting av den lilla datorn (som knappt används, men den har användts då den andra vart inne på service) och den stora datorn.. Fan jobbigt att lära sig ett "nytt tangentbord". Blev jättefel igår på Fejjan när jag skulle sudda när jag skrev fel, tryckte istället på Enter flera ggr!

Nu ska jag ta hand om min skrikiga lilla flicka :-).

Inga kommentarer: