fredag 16 mars 2012

Det börjar ju bli liiiiite tjatigt.

Ja, då hängde sig boxen igen. Hör ju till vanligheterna om den inte hänger sig varje dag.
Och återigen så fick jag typ göra samma sak som senast, att koppla in kabeln i väggen in i laptopen, gå in på bredbandskollen och checka och sen göra en reset på boxen.
Får se hur länge det fungerar denna gång innan "ingen signal på den här kanalen" dyker upp igen..
Nästa gång kommer jag fan i mig inte gå med på att göra NÅT av det dom bett mig göra förut.


Jag är fan för snäll, för jävla snäll, och det utnyttjar nog dom jävlarna. Egentligen ska man ringa dit och vara fly förbannad, tror det funkar bättre då... Och nästa gång lär jag vara lika trevlig som denna.

Till nåt annat innan mitt huvud exploderar.. My ligger och sover igen. Hon sov en stund förut, typ från halv fem till halv sju, och nu har hon sovit i minst 40 minuter. Undrar hur natten blir?!

Inga kommentarer: