lördag 17 mars 2012

Häpp.

Verkar inte bli nå städhjälp för min del.
Björn är lite anti det nu.. Pga av att det kostar pengar (klart som fan att det gör), men som jag sa, det är gratis att städa själv och då får han fan ta och göra det. Bara för att jag är hemma nu så betyder det inte att jag ska städa hela tiden.
Har redan gjort det i tre år, sen vi flyttade hit typ (för övrigt så finns det både tid och ork för det efter jobbet, handlar om hur man prioriterar tiden, vissa dagar får man skippa soffan och tv:n helt enkelt). Och man tröttnar fan på att göra samma sak hela tiden.
Och man tröttnar på att se skiten hela tiden också, speciellt på dagarna då dammet syns som mest.
Happ.. Sa iaf att jag inte vill ha den här mor-och-son-relationen (tjat) för det är fan jävligt avtändande tycker jag, och antagligen han med. Oh well, vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: