tisdag 20 mars 2012

Pheow!

Under gårdagen hann jag fixa lite.
På väg hem till Louise försökte jag ringa till församlingen i Hägersten men det var upptaget hela tiden.
Sen hemma hos henne svarade dom äntligen. Fick önskat datum och tid i kyrkan, inbjudningskort är redan beställda så snart får ni reda på datum också.
Faddrarna kom vi överens om i helgen och frågade dom igår kväll om dom ville bli det, och det blev ja från båda härligt nog. Säger inte vilka det är då jag har både släktingar och vänner som läser bloggen, blir lite roligare att se när man är på plats.

Klockan tio idag är det föräldragrupp. Vet inte vad det är för tema idag men inte massage tror jag. Har inte funkat så bra med det direkt heller, som Kicki sa, man känner sig som en liten sekt, haha.

Nu ska jag ta bort lite kusar hos fröken snoris...

Inga kommentarer: