fredag 16 mars 2012

Min älskade.

Det är så underbart när Björn säger att han tar My och att jag kan få sova lite till.
Man vaknar ju upp som en helt ny människa sen.
Thanks darling!

Idag är det Fredag.
Skönt, med tanke på att då kommer gubben vara hemma lite mer än på vardagskvällarna.

Idag har jag inga direkta planer. Skulle egentligen hakat på till affären där Louise ska köpa sin brudklänning men snubben som jobbar där är så pass seg så han inte hunnit få in den än (och då har han inte ens måttat utan ska bara beställa en storlek), dåligt dåligt. Dem ska till affären idag så Emma (en av brudtärnorna som åker hit från Värmland) ska få prova ut sin brudtärneklänning och imorrn ska Lillian göra detsamma, så jag följer nog hellre med imorrn (så får Louise och Emma hänga ensamma idag) om tiden går ihop. Vill ju gärna både träffa tjejerna och se hur klänningen sitter på Lillian samtidigt som jag vill spendera lite tid med min familj. Björn ska iväg till Märsta och spela en ishocketmatch med sitt arbetslag, så det är jag lite nyfiken på att se. Man försöker verkligen få så mycket tid som möjligt till att umgås nu innan högsäsongen.

So, what to do today..?

Inga kommentarer: