lördag 24 mars 2012

Konstigt.

Ja, ikväll ska jag ut på krogen, eller dricka alkohol. Det känns jättekonstigt, haha.
Antagligen då man inte gjort det på ca ett år! Men det ska bli kul.
Får som sagt se hur länge men orkar, fröken fick för sig att gå upp kvart i fem i morse igen, standard nuförtiden. Men Björn tog henne en stund och jag fick sova ca en timme extra, riktigt härligt.
Nu sover My och Björn är på jobbet. Får se när han kommer hem idag.

Den här såg ju riktigt smarrig ut, frågan är om den finns på bolaget...?

Fick mms av Lillian igår, stackarn har stukat foten så ikväll blir det lugnt för hennes del, t o m så hon kör alkoholfritt. Jag hittade ett alkoholfritt mousserande vin i köket som hon kan få smutta på sen om hon inte föredrar läsk framför det.

Happ, när öppnar bolaget då?? 10?
Ingen brådis dock. Ska vänta på att My vaknar om en stund och därefter mata när hon sen är hungrig för att därefter dra iväg till bolis och hem till Micke.
Jag har hunnit plocka lite här hemma och slängt på mig lite kläder, tänkte ta en dusch sen ikväll och fräscha till mig lite, men frågan är vad jag ska ha på mig?!? Väger ju 8 kg mer än vanligt så inget sitter riktigt som det ska. Funderar på jeans och .. näää... då måste man ju ha på sig gympadojjor, eller kanske inte.. fan, vet inte vad jag ska ha på mig...!! GAH. Får se hur tjejerna är klädda och sen klä mig därefter!

Inga kommentarer: