måndag 19 mars 2012

Situps initiated.

Shit, mina magmuskler är som bortblåsta. Where did they disappear??
Har satt igång med appen "200 situps" nu, så man kan få stark mage igen.
Men shit vad jag inte orkade med många alls, haha. Men nu kändes det iaf bra att göra situps jämfört med för ca två månader.


Klockan tolv ska jag befinna mig nånstans i Handen. 
Ska träffa Louise och Lillian, troligen ska Lillian prova ut sin brudtärneklänning, skoj skoj!

Sen vid fyra kommer syrran över en sväng.
Vi har fått riktigt bra kontakt sen My kom till världen. Jag tycker det är så kul att hon är så engagerad och det är ju väldigt mysigt att fika lite då och då (och helst inte med fika alla gånger, haha).

Imorrn kommer barnbidraget, åh va skönt säger jag bara. Komsi, komsi!
Ska försöka plocka här hemma nu om My har ro att sitta själv en stund.
Och sen ska jag ringa kyrkan för att få nåt datum för hennes dop och fixa lite med möhippan, hihi.

Adios!


Inga kommentarer: