onsdag 14 mars 2012

String vs vanliga trosor.

Sen jag blev gravid slutade jag använda stringtrosor typ..
Och nu när jag inte är det längre så har jag försökt igen med det. Jag menar, det ser ju bättre ut till leggings t ex. Men det är fan fett oskönt. Iaf till mammajeans (ja jag vet, jag använder dom fortfarande, men det är för att jag inte gått ner mina kilon och mina andra jeans inte passar än) och till mina adidasbyxor.
Man måste typ rätta till dom hela tiden. Dagens i-landsproblem va?


Hmm, hittade detta när jag googlade string.. allstå stringtrosa utan kanter.. ööh, hur sitter dom på plats??!


Om en timme kommer Björn och hämtar oss så drar vi och storhandlar och sen ska ju lillan få sitt första vaccing. Min stackare. Det är ju asbra att hon får den men åh vad ledsen hon kommer bli.
Känner redan att det kommer bli jobbigt att gå dit och se henne få ont. Tur att Björn följer med.

Börjar för övrigt bli dags att åka till mammas landställe nu när hon har tillgång till den. Skulle vara lite mysigt att grilla lite korv i det fina vädret. Har inte tid nu i veckan direkt men på Lördag kanske? Om hon ska dit, vill säga. Beror också på när vi går upp den dagen. Vi ska ju med till Märsta och se honom spela ishockey med sitt jobblag.

Nu hoppas jag att My vaknar så jag kan mata henne innan vi drar iväg.


1 kommentar:

Nicke sa...

Jag tycker string är så vackert på kvinnor :)