fredag 23 mars 2012

Big mobber.

Alltså årets Big brother.. Det är ju konstant mobbning.
Dom psykar varandra och är elaka mot varandra.
Hänger inte riktigt med i det där då jag inte ser det på kvällarna och ser programmet några dagar senare på hemsidan.. Men jag såg att Marcel, Hanna R och Rodney är nominerade. Jag hoppas på att Rodney stannar kvar då det uppriktigt sagt är han som verkar vara den enda av dom som sköter sig och är snäll..
Hanna är ju bara tokigt elak mot Joe hela tiden och Marcel har sjukt dåligt morgonhumör och har varit på Hanna J (var det så de hennes efternamn började på). Men den värsta mobbaren än nog ändå Sipan. Han tar fan priset i det. Tur han åkte ut faktiskt. Enda gången jag tyckte han var rolig var när han psykade Hanna W, då jag tyckte hon var så dryg mot allt och alla och ansåg sig vara bättre än alla andra.
Nä så årets Big brother är mobBrother. Hur fan gick det till?


Marcel och Hanna R



Inga kommentarer: