fredag 23 mars 2012

How much time this weekend?

Ja frågan är om vi lyckas vara nåt med Björn denna vecka. Imorrn ska han jobba, vet dock inte hur länge, och sen ska ju jag ut med tjejerna och han och My hänga. Hoppas det går bra när hon ska somna. Dom senaste nätterna har hon endast somnat om jag ammat henne..

Får se om han ska jobba på Söndag med. Nu har det säsongen börjat. Och rejält antar jag, om man ser till vädret!
Hoppas dom får en ordentlig säsong, fast det lär det ju bli (vintersäsongen blev inte så bra med tanke på att snön aldrig kom)..

Men, vi får se om han orkar hitta på nåt på Söndag. Ska inte vara nån bitch och tvinga ut honom om han inte vill..




My i sin ljusa overall som hon typ badar i, denna är i stlk 62, och hon är 60 cm (var för övrigt tappad bakom vagnen då jag inte fattade att barnstorlekarna baseras på deras längd, fick reda på detta i förrigår så Björns mamma berättade detta, tur nog var jag inte den enda mamman som inte hade koll, Kicki visste inte om detta heller) lång nu om inte längre redan nu, så den andra bruna börjar bli för liten. Bättre för stort än för litet!

Inga kommentarer: