lördag 24 mars 2012

Häng.

Måste bara visa nåt roligt jag såg när jag var till Micke och matade katterna.




Gb-gubben stod och vinkade vid ett fönster, haha.

Sen skulle jag till Fruängens centrum bara men Therese ringde och frågade om jag ville med till Skärholmens centrum, så jag åkte dit och handlade på bolaget och handlade lite frukter tills ikväll.
Sen letade vi (Petra kom till Skärholmen också, det var kul att träffa henne) lite kläder tills ikväll och till slut (efter att Therese bjuckat på sushi till lunch) så hittade hon en jättefin orange klänning/tunika på New yorker. Hon som alltid använder svart passade ju superbra i orange! Bilder sen tack!




Och nu är vi hemma igen. Tror/hoppas Björn kommer hem om en timme. Så får jag ta mig en lång och skön dusch kanske??

Sen ska vi dricka lite gott ikväll, jag, Louise och Emma.




Behöver fan inte fler än så. Räcker gooott och väl, haha.

Inga kommentarer: