måndag 12 mars 2012

Underbara syster.

Nu stack syrran precis iväg. Hon har myst en massa med My, hjälpt mig med en massa grejer, köpt med sig god mjölkfri choklad och ätit middag med oss. Tack kära du!

Nu äter My kvällmålet och så får vi väl se om hon somnar efter det eller om hon är vaken en stund till. Björn är iväg på ishockeyträning och kommer inte hem förrän vid tolv inatt.. Hur som haver så måste jag bädda rent sängen. Tror jag fått en massa kvalsterbett inatt, fast vi bytte sängkläder för inte så länge sen. Men jag fick tipset att ställa in lakanet i frysen då det har jag gjort, och om en stund tar jag ut den och hoppas på att kvalsterjävlarna har dött så dom slipper äta mer på mig. Äckliga kryp!




Värsta märket på min överarm.




På handen också..




Och lite på armen med.. Ingen del på armen skulle lämnas orörd.

Jäkla jäklar..!

Inga kommentarer: