tisdag 27 mars 2012

En del måsten.

Jo, såna har jag väl egentligen nu.. plocka ur diskmaskin och fylla på, och vika in lite kläder i garderoben, men det skiter jag i just nu då jag ser till att njuta lite av min egen-tid.
My sover gott i våran säng än så länge. Idag tog det ungefär en halvtimme innan hon somnade, och alltid vid bröstet, vet inte hur bra det är egentligen, men men.

Björn kommer hem sent ikväll också, inatt kanske till och med.. Han skulle byta hjullager på Audin och det blev mer jobb än förväntat.
Så jag har precis ätit middag. Fyra rågbröd med makrill i tomatsås på och lite te till. Orka laga mat liksom.

Big brother-Peter kissade lite här och var.. år?.. minns fan inte, men rolig var han, haha.
Nu ska jag antingen kolla på DH-avsnittet jag drog hem igår eller på BB på webb-tv. Blir nog inte så mycket egen-tid dock då jag är svintrött.
Good night.

Inga kommentarer: