söndag 4 mars 2012

Bökdag.

Ingen träning blev det idag..
Min motivation totalförsvann då jag inte hade lust att stressaträna..
Bröstvårtorna ömmar..
My har ätit stup i kvarten..
Och öronen värker..
Mycket skrik och gnäll har det blivit idag då My inte fått ut gaserna och bajset på flera timmar..

Ingenting förutom tutten hjälpte, that's why they hurt now..

Annars har det varit en soft dag.
Vi var hem till Erica och Nicklas på en fika. Det var trevligt att träffa dom, länge sen sist.
Och så blev vi inbjudna hem till Louise och Alex på film men Björn orkade inte idag (och jag vill vara så mycket som möjligt med Björn på helgerna då man knappt hinner umgås efter att han kommer hem från jobbet så sent på vardagarna + all ishockey på helgerna..!!).
Så jag och My ska träffa Louise efter hennes jobb på Tisdag istället. En liten sushi dejt.

Lite bättre humör nu på kvällen då hon lyckades tömma magen lite hos Erica och Nicklas

Imorrn ska vi till läkaren i Skärholmen och göra pricktest på My (mjölkallergin) så vi kanske kan då lite Nutramigen utskrivet och därmed billigare.
Och på kvällen är vi bjudna hem till min brukare som fyller tonåring! När jag började hos honom var han 6 år! Tiden går fort! Så jag ska passa på att försöka hitta en present till honom i Skärholmens centrum.

Nu ska jag se på Kontoret. Ha det gött.

Inga kommentarer: