tisdag 15 mars 2011

Vår..?


Är det slut på vintern nu tro?
Jag vill hoppas det igen men vågar inte riktigt, haha.
Hörde en fågel sjunga, undra om det var en talgoxe.. Fint lät det iaf.
Och vilket underbart väder det är ute! Lövly! Sånt blir man glad av!


Själv har man precis kommit hem från gymmet.
Bidde ett bra pass till den här veckan. Värsta flytet.
Har dessutom Zumba att se fram emot på Fredag. Men först ska jag till Nina och ta bort lite mer bikinilinjehårstrån.
Jag körde för övrigt uppvärmning på crosstrainern i 10 minuter. Därefter styrketränade jag lite och då körde jag axlar (ökade vikten på hantlarna) + triceps (ökade lite vikter) + bröst (körde lite nya övningar). Och därefter tränade jag lite mage på två maskiner och 10 minuter på trappmaskinen och 10 minuter powerwalk på löpbandet. Så det blev varierat och mer vikter. Det känns härligt!

Och nu väntar duschen och lite lunch.
Nåt som inte jag är så glad över att det kommer olika svar från 3 och Anovo (dom som ska reparera eller fixa en ny iPhone åt mig) där 3 säger att jag lämnade in mobilen den dagen garantin gick ut och där Anovo säger att garantin gick ut förra året. Seeeegt. Aja, bara att vänta på svar, om garantin nu gått ut så tänker jag prata lite med 3 och fråga om dom har en annan lösning åt mig då mitt sim-kort inte fungerar på nån annan mobil än min iPhone, eller om dom kan säga upp min bindningstid då jag inte kommer ha kvar nån iPhone (för jag tänker då inte köpa en ny 3gs för 2800:-), eller om dom kan fixa nåt på nåt sätt...

Inga kommentarer: