måndag 28 mars 2011

Najs Lördag.

Då var det Måndag igen och jag är ledig, me like!
Jag vaknade vid halv tio tror jag.. Japp, blir lite osäker med tanke på att alla klockorna inte stämde imorse, haha.
Men skönt med lite sovmorgon var det. Väntar just nu på att Björn ska komma med bilen om en stund så jag kan åka och ombesikta den.
Sen så får jag se vad som händer.. Ska träna vid tre men innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har messat Sanna och kollat om hon vill fika men har inte fått nå svar än. Så svarar inte hon så kanske jag frågar Bonnie som hade lite över ifall hon vill hitta på nåt.

Jo, lite om Lördagen.
Det var jävligt kul!
Vi började dagen med lite paintball i Farsta. 14 matcher och jag åkte ut två gånger och sköt ut flera andra :-). Och när jag blev skjuten fick jag aldrig nån träff på fläsket så att säga utan båda träffade mig på visiret på hjälmen!
Så jag fick inte mer ont den dagen förutom mensvärken, haha! Ibland har man turen (skickligheten) på sin sida!
Efteråt åkte jag och Louise hem till mig där vi hade ljusparty med Molle, hennes mamma Ylva och David. Jag beställde ju dessutom grejer åt Mia från skolan och åt brukarens mamma så vi kom upp i en summa som gav mig, värdinnan en summa på va 600 kr att handla gratis för ut katalogen! Inte helt fel!! :-)
Så jag beställde hem två pelarljushållare som jag velat ha ett tag men prioriterat bort pga priset. Me happy!
När vi hade ljuspartajat färdigt så började vi förkröka lite här hemma och sen drog vi till Olearys i Gamla stan. Riktigt god mat har dom tycker jag.
Jag beställde entrecôte med coleslaw och marinerade champinjoner. Mumma!
Vi blev några stycken där och när dom stängde (dom stängde ner hela övervåningen och blev därmed av med flera gäster, idiotiskt men dom kanske måste pga där det ligger) så drog vi vidare till.. hette den Laughing duck? eller var det stället bredvid som hette det? Aja, ett ganska trevligt ställe på Vasagatan som hade skön jävla musik.
Där träffade jag Ivo (en gammal barndomspolare) också, riktigt skoj :-)..
Så vi festade vidare där ett bra tag till innan vi till slut drog därifrån och då var det bara jag, Homan, Sanna och en Sofie som var kvar..
Efterfest hemma hos mig sen, haha... Och det slutade med att alla vart tokigt fulla, Homan somnade bredvid Björn, Sanna blev ledsen och jag blev hungrig typ, haha.. Helt sjukt. Så Homan ställde sig och lagade mat mitt i natten. Pasta Carbonara blev det och var skitgott (yes, jag vet, jag ska inte äta pasta med det sket jag i då jag var så satans hungrig och sugen på nåt extra gott)..!
Sen somnade alla här hemma och vaknade sega som fan, haha..
Homan åkte iväg och jobbade och jag och Sanna somnade typ om igen.
Sen så ruttnade jag på att vara hemma så jag drog till Björns jobb och hängde där (ville inte dega i soffan hela dan) där vi åt en varsin caltzone (jag vet, jag vet) och försökte utan framsteg att få Bmwns avgasvärden att bli bättre utan framsteg...

Härlig Lördag och lite segare Söndag va? :-)
Jag hade iaf skitkul och hoppas på att Alexander hade det med + alla andra.
Bilder lägger jag upp senare sen, tar för lång tid just nu...
Adios!

Inga kommentarer: