torsdag 3 mars 2011

Time to sleep.

Detta har varit en tuff vecka. Inte nog med att det har varit sportlov och att tiden då går långsammare.. Utan jag har även bara jobbat dagar..!
Och det är ju inte som korta 8-timmars dagarna med en timmes rast utan 10 timmar utan rast. Men imorrn är det Fredag och efter arbetspasset är jag ledig i tre dar istället för ynka två som man hade haft om man hade jobbat dom där 8-timmars dagarna :-).




Har även fått hem mitt paket som jag fick på posten idag och där hittade jag min nostalgimobil som jag tänker använda medan iPhonen ska lagas och bli frisk och fungerande igen.
Skoj skoj. Dock fungerar inte 3G kort på den luren så jag får skaffa ett tillfälligt nummer till den.

Aja, dags att sluta ögonen i några timmar så man orkar mas både jobb och gym!

Inga kommentarer: