torsdag 24 mars 2011

SUCK.

Bidde ingen ny telefon gratis.
Det 3 kunde erbjuda för deras tabbe om garantin är tillbehör till min halvt fungerande iPhone och en månad gratis då jag inte kunnat använda mitt 3g-kort på ca en månad...
Kul.. Tänker be dom skicka tillbaka den, och se hur länge man står ut med defekterna på den.
Men jag tackar ändå David som tog sig tid att ringa till dom och till Apple och prata med dom.
Så imorrn drar jag dit och ber dom skicka hem min mobil igen..
Man känner verkligen att det kliar i fingrarna när man ser andra med sina iPhones. Går ju inte göra annat på den nuvarande förutom att ringa och sms:a typ. Eller jo, spela snake då men hur kul var det nu igen, haha?

AH, nu är jag iaf LEDIG i fyra dagar. FETT NAJS.

Har inget speciellt planerat imorrn förutom att dra till Skärholmens centrum under dan och Zumban på kvällen. Möjligen röja lite här hemma och kanske baka nåt också.
Så nu ska jag njuta lite dom här närmsta dagarna... Dock kanske inte på paintballen på Lördag förmiddag...

1 kommentar:

Camilla sa...

Men vad surt! Dålig reklam för dem måste jag säga!!

Och grattis till den fina återbäringen, sweeeet!

Läste oxå mkt om immunförsvar+amning medan jag ammade. Nu har jag ingen aning. Enligt bvc är det iaf vanligt att de ska vara sjuka så här ofta i den här ålder, efter 3 ska det tydligen bli bättre. Så, hoppas hoppas!