tisdag 8 mars 2011

Morrn morrn!


Frukost bestående av avocado, ägg och majonäs.... Mmm, nä jag har inte alls tröttnat på denna frukost :-) Men, den får mig att gå ner i vikt!

Här sitter man och äter fet och proteinrik frukost och spänner sig lite framför kameran på datorn för att se ifall man ser nån skillnad på muskler och fett. Tror det mesta på mig har försvunnit på lår och lite på mage dock. Klagar inte att fettet försvunnit just därifrån :-).

Hade en dröm om barndomspolaren, kanske är det dags att åka dit och hälsa på snart...?
Har ju inte vart där på länge och när jag väl var där så var jag väl inte där så länge heller..
Aja, ska höra av mig till honom så småningom, ingen idé just nu när helgen e uppbokad och nästa helg är jobbarhelgen..

Äta upp frullen nu och sen dra till gymmet..!

1 kommentar:

Camilla sa...

Du är så duktig, karaktärsfast! FÖr mig går det åt skogen heeeeeeeeeela tiden....får skylla mig själv..

Tårtorna..näe..den ena var köpt, du anar nog vilken :P Men skulle vilja gå tårtkurs faktiskt :)