söndag 6 mars 2011

Kan det ha vänt nu igen?


Jag har ju stått stilla ett tag på vågen nu.
Men nyss visade vågen 72,5 kg. Så då betyder det att jag har gått ner 4,1 kg på fem veckor. Helt ok. Magen (trot eller ej) har börjat försvinna lite också, det känns underbart.
Jag hoppas det fortsätter att gå neråt.
Igår slarvade jag lite. Vi var hemma hos Björns vän som fyllde år och där tog jag en liten bit kladdkaka med grädde, nån gång kanske man får unna sig nåt? :-)
Fick lite ångest men det gick ju bra ändå I guess, med tanke på vad vågen visade nyss.
Till middag åt vi en LCHF bacongratäng. Den va helt ok. Ska kika om jag hittar mer gott på hemsidor och i min receptbok.

Idag blir det yoga med Nina i Heron city också. Trevligt, trevligt.
Yogan gillade jag verkligen sist. Snacka om att hela kroppen lugnade ner sig.

Aja, nu ska jag se lite på 27 Dresses med en av mina favoritskådisar Katherine Heigl.

Inga kommentarer: