onsdag 9 mars 2011

Pilates: check


Då har man varit duktig idag igen då.
Nu sitter jag och äter lite tonfisksallad önskedrömmer lite om en plattare mage nån gång i framtiden... Iofs kan det ju vara så att jag får en större mage detta år om vi nu lyckas med vårat försök nästa månad.....
Aja, får väl äta lite vettigt då fortfarande och träna på som vanligt :-).
På Fredag blir det kanske lite Zumba också... Nina lyckades övertala mig lite och så är det ju rätt roligt med klasser nu har jag kommit på. Anledningen till att det inte skulle bli Zumba är för att dom klasserna är rätt fullbokade och populära (bara 35 pers i väntelistan, haha), men vi får väl se, annars kör jag på i gymmet med överkroppen. Har lite väl mkt träningsvärk från gårdagen och det kändes av på pilatesklassen idag, huvva!

Sen måste man laga lite mat när man kommer hem inför morgondagen då man jobbar i skolan. Det är en lite jobbig del i den här dieten att man inte kan äta skolmaten bara. Men så är det, hoppas kilona fortsätta att rasa lite....!

Inga kommentarer: