måndag 7 mars 2011

Epilering.



Nu sitter jag här framför datorn och äter lite av omeletten som vart över i morse och gott te. Härlig blandning va?
Idag blev det ingen träning. Kände ju aldrig riktigt för att gå till gymmet och funderade på en promenad då istället, men sen hörde Nina av sig och sa att jag kunde komma lite tidigare till hennes skola och få behandling och det var ju roligare det är en promenad :-).
Så nu har jag blivit epilerad!
Inte med en sån där epilator som rycker hårstrån, utan med en nål som bränt bort hårsäckarna. Det kändes lite men jag kan ju definitivt påstå att det gjorde ont.. det kändes som ett litet stick bara, som knappt kändes.. Så det var ju skönt det.
Men, det behövs flera behandlingar med tanke på att man har flera vilande hårsäckar så att säga. Så nästa Fredag ska jag kanske dit igen. Beroende på hur mkt hon har att göra den dagen då..

Haha, shit vad jag saknar min mobil då!
Kan ju inte göra nåt med den jag har nu, alltså.. jag menar inte att klaga, menar mer på att det är sån jävla skillnad och så mycket man är beroende av i telefonen. Och då menar jag Spotify som man skulle kunnat lyssna på på tuben/bussen, kolla mailen, facebook, kalendern, Safari (internet), och säkerligen nåt mer bara på vägen till Ninas skola.. Haha, iPhoneberoende or what? Fick pilla lite på Ninas iPhone och fick min dos för idag, haha.....!

Aja, nu e jag här vid min kära dator istället.
Och imorrn blir det träning iaf, ska träna med Nina vid nio. Skönt, då vet man att det blir av :-). Have a great evening.

Inga kommentarer: