onsdag 23 mars 2011

Jävla bök då.


Happ, då har man fått mail från Anovo igen där dom säger att pappret jag mailat in inte godkänns... Wtf!?
Det var ju det jag skulle skicka enligt Karl i 3butiken!
Och förra gången jag pratade med Anovo bad dom mig skicka in inlämningskvittot ifall jag hade lämnat in mobilen innan den 30:e November 2010.
Kan dom sluta ändra sig? Nu vill dom ha en kopia på abonnemangsavtal eller på originalkvittot. Kan det bara inte räcka med det jag skickade in?!!?!??!
Jävla idioter...

Ajaaa.. Till nåt annat lite roligare, det gick bra på gymmet idag. Körde 15 minuter på trappmaskinen och sen tränade jag rygg + biceps. Tog 8 och 9 kg på hantlar istället för 6 och 7 kg som jag brukar köra i vanliga fall, det kändes najs.
Så nu känner jag mig stark i både rygg och armar!

Jo, en annan bra nyhet är att jag fått hem deklarationen och kommer att få tillbaka 9700:- exklusive ränta.. :-D Sommarpengar!
Då slapp man tänka på att behöva lägga ut pengar till sommaren då. Ett problem mindre.

Inga kommentarer: