måndag 7 mars 2011

God morgon.


Då har man fått sig lite sovmorgon, skönt.
Och som vanligt på vardagar så går det inget bra på tv heller.
Vad gör ni idag? Jobbar? Studerar? Lediga ni med?
Det här är min sista lediga Måndag på ett tag framöver. Nästa helg är jag bara ledig Lör- och Söndag och helgen efter jobbar jag.

Tänkte att jag ska iväg till gymmet och träna lite. Känner mig inte så sugen på det just nu, men det kanske blir ändring på det när jag fått i mig lite frukost och vaknat till lite mer. Och i eftermiddag tänkte jag dra till Ninas skola och bli lite torterad, vaxa binikilinjen, det ni.. Smärta.

Ja gårdagen blev ju rolig.. Eller inte.
Sa till Björn att han är tråkig och osocial med sitt spel ju och att det är trist att det alltid är jag som pratar här hemma och att jag blir trött på min egen röst ibland.. Han verkade dock inte bry sig så jag gjorde annat istället för att umgås med honom igår. Nästan så man kan åka hemifrån utan att han märker det när han spelar det där spelet.. Suck.
Nåja, det kan inte alltid vara bra i förhållandena, så är det bara..

1 kommentar:

Camilla sa...

Men shit..aaaaaaaj!