tisdag 8 mars 2011

On(t)sdag.


Japp, lite träningsvärk börjar infinna sig efter gårdagens ben- och magpass.
Körde inte på tokhårt men ändå så att det kändes.
Med den här dieten så har man inte så mkt energi på morgnarna, iofs inte så mycket på eftermiddagarna heller, så man får inte ta i för mkt, haha.. Och reser man sig för fort utan att ha fått i sig frulle, vilket jag märkte nyss så kan man känna sig lite yr också, huvva..
Idag blir det pilates, närmare bestämt om två timmar. Egentligen skulle jag tränat med både Louise och Nina, men Louise kunde inte då hon ska jobba i Haninge idag, annars hade man kunnat ta en dusch här hemma, äta lite lunch och sen dra till jobbet. Kanske nästa vecka istället då jag hoppas hon kommer till skolan igen..!
Vi pratade lite om att ta en liten tjejkväll här hemma på Fredag jag och Louise, får se ifall Sanna vill haka, skulle ju va lite roligare då, the more the merrier!

Va händer mer idag? Inte mycket, det blir till att ta en dusch hemma efter träningen och sen iväg och jobba.. Tre dar kvar till den lediga helgen, men jag har redan lite ångest inför nästa helg då man ska jobba, jag ogillar verkligen att jobba helg...... Speciellt när det blir så många timmar efter helgen dessutom. Men efter att man e klar med det monsterpasset och har sina fyra lediga dagar så känns det alltid okej efteråt :-D.

Inga kommentarer: