tisdag 22 mars 2011

In your face!!




Hoppas jag..
Var till 3butiken idag och pratade med en Karl där.
Han sa som jag fått som svar på mejlen genom 3 att garantin fortfarande gäller, tydligen har det blivit förlängt från den dagen som jag lämnade in den hos 3. Och det som står skrivet gäller sa han. Lovely!
Så jag bad honom mejla mig papper som styrker detta och fick även det utskrivet, och för en stund sen skickade jag detta till Anovo (dom som ska ta hand om mobilen). Fett skönt känns det just nu. Hoppas jag får en fungerande mobil snart!!

På Lördag blir det ljusparty här hemma klockan 14.30, får se vilja som dyker upp. Ju fler desto roligare. Molle kommer om hennes ungar är friska, Louise är ju konsulten så hon måste närvara, Therese kommer kanske (det vore ju extra skoj då det var evigheter sen man sågs), David kommer (länge sen sist man träffade honom med), och kanske Erica :-) ..

Men innan ljuspartyt ska vi till Farsta och spela paintball, det kommer att göra så jävla ont, känner jag på mig.. Och efter ljuspartyt ska vi ut och fira Alexander som fyller år. Så det verkar bli en jävligt rolig Lördag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Wihoo, härligt att det löser sig med telefonen!!

Uhm..nu ska vi se..jag ammade ungefär tills han var nio månader. Men helammade nog aldrig riktigt..han fick ersättning också då jag hade dåligt med mjölk. På slutet var jag nog mest bara hans napp :/