måndag 14 mars 2011

Måntag.

Kände mig nästan som frickin Arnold Schwarzenegger på gymmet igår haha!

Jaa, då har vi oss en ny arbetsvecka. Det är den här veckan jag längtat så mkt efter denna månad. NOT.
Är bara ledig på Fredag. Woho! NOT.

Shit vilken tråkig helg jag haft med pojkvännen. Alltså, Fredagen var underbar med tjejerna, men att vara med pojkvännen denna helg, det blev inte mycket av.
Till att börja med så var han borta hela Lördagen. Och igår mådde han superkasst (antagligen pga ishockeyn, tror det blev för mycket kroppen helt enkelt då han inte tränat ordentligt på sistone och sen bara körde pang, boom!).. Såå, vi åkte typ och storhandlade och köpte syrsor och sen åkte vi hem.
Jag bestämde mig för att inte ruttna hemma hela dan med honom då jag gjorde det i Lördags så jag drog till gymmet och körde en stund. Biceps och rygg körde jag på och så fick jag till 15 minuter på crosstrainern och 10 minuter på trappmaskinen. Det kändes som ett riktigt bra pass och oftast sker det när man tränar själv, tycker jag. Pushar nog mig själv mer när jag tränar själv, "typ" tävlar lite med dom andra tjejerna på gymmet och märker att jag faktiskt klarar mer än jag tror ibland.
Kommer nog att få lite träningsvärk i biceps idag tror jag.
Sen åkte jag hem till mamma en sväng och drack lite te och pratade lite om hennes stuga och födelsedag om hur och vad hon ville ha den dan.

Happ, idag blir det gårdagens spenatsoppa med ägghalvor till lunch, det är så skönt när man slipper ställa sig och laga mat på morgonen, ingen stor hit enligt mig själv.

Idag blir det ingen träning (man behöver vilodagar :-)), tror jag kör på Tisdag morgon, Torsdag morgon och nån gång under Fredagen.
Borsta tänderna och sen iväg till jobbet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: