fredag 25 mars 2011

T-shirt hell.


Lönen har kommit in på kontot och jag är redan på väg att shoppa upp pengarna. Bra där!
Nädu, ska kolla på dessa i lugn och ro. Måste tänka på att jag hellre lägger dom sexhundra kronorna på ett par nya sneakers istället och som är mer välbehövliga.
Så dom t-shirtar jag hittat där är egentligen väldigt onödiga, tur att man ibland lyckas hejda sig. Men där fanns en hel del roligt, kolla själv! Lite elak humor också.

Solen skiner och det börjar nog bli dags att ta en dusch och dra till Skärholmen och ge 3 butiken mitt besked så jag får tillbaka min mobil nån gång.

Ska även skjutsa gubben till Birkaterminalen innan Zumban.
Jag hade tänkt säga att det är skönt att inte behöva ha nån tidspress idag då jag är ledig men där kom det. Hoppas inte det är alltför mycket trafik då.. Annars blir jag faktiskt lite ledsen i ögat. Men skulle jag missa klassen så blir det axlar + triceps + bröst idag.
Så träning blir det oavsett.

Inga kommentarer: