söndag 30 januari 2011

Tröttis.


Googlade på platt mage och fick fram dessa bilder, den ovan skulle jag inte ha nåt emot att ha! Men den undre.. Blä!



Känner mig helt slut nu, eller slut och slut, väldigt väldigt trött.
Beror nog mest på kosten tror jag, att jag inte käkat en enda kolhydrat idag.. Får nog ta med mig nötter till mellanmål så man orkar lite mer under dan och inte behöver bli toktrött..
Aja, idag gick det bra på jobbet. Han åkte till scouterna och var ute i två timmar. Och självklart var vi inte klädda för det då vi trodde vi skulle vara inomhus, men icke... Man kände sig lite frusen sen.

Nu håller Björn på att laga lite mat medan jag sitte här och softar lite.. jahapp, då bytte grannen kanal åt oss till Top model istället för Nyheterna, schyssta, och jag orkar inte byta tillbaka.. kontroll.. för... långt... borta.
Jag hann iaf göra lite sallad med fetaost innan jag hamnade i soffan. Sallad med lövbiff och bea blir det idag, mums!

Imorrn ska jag hämta ljusen från Ljuspartyt hos Louise. Men innan det ska jag ta sovmorgon och sen sola solarium. Efter att hon sen åkt till jobbet drar jag och tränar på Sats Haninge och efteråt åker jag till Kungens kurva och handlar hem lite mat åt Hjördis. Hon letar efter mat i terrariet ser jag men vi har inget hemma tyvärr.

Dags för mat nu!

1 kommentar:

Camilla sa...

Men guuu'..att man vill se ut så där? Är ju sjukt, kräks!