torsdag 27 januari 2011

Thursday.


Dagen har börjat bra tycker jag, mys med gubben min och soligt och fint ute.
Inte för att jag orkar ta mig ut men.. jag gillar att se solen.
Gårdagen var ju superskoj! Komikerna var underbara och maten var god. Efterrätten var god för mig.. men den hade inte varit det för Björn då vi fick en brownie med grädde och hallon. Men snabb som jag var så frågade jag om dom inte kunde servera nåt annat och han fick nån god sorbet istället med blåbär, det var nästan så den var godare än min brownie...

Oj va ont i kinderna jag hade efter allt skrattande. Vi fick en trollkarl till vårat bord som var asduktig med sin kortlek, läskigt va duktiga dom är. Sjukt!

Det blir till att jobba kväll idag. Och idag blir det till att åka kommunalt till Gullmars och sen har jag en bil i Tyresö som väntar på mig (började i Tyresö igår och slutade i Gullmarsplan).. Skönt skönt. Bil e fan kung.
Sen så e man ledig imorrn och så jobbar man i helgen.
Och på lediga dan ska jag försöka tvätta lite, träna och sen träffa Erica och äta lite mat se "Little Fockers" på Söder, det blir nog najs.
Och på Lördag ska jag och Björn träffa Jenny och Alex och käka lite dinner med dom, undrar hur mkt hennes mage har växt nu!! *nyfiken i en strut* (varför säger man så btw??)

Aja, time to pay the bills så det blir gjort.

Inga kommentarer: