fredag 7 januari 2011

Mina nya skridskor.


Till att börja med, fan vad det snöar nu igen. Det får räcka nu tycker jag, vi har fått våran snö nu... Börjar bli för mkt av det vita.
Knappt så jag kom in i våran parkeringsruta pga all snö under och så kör jag ändå fyrhjulsdrivet!
Så nu får det vara nog!

Har precis tagit mig en varm och skön dusch. Tog mig till gymmet imorse.
Bidde en timmes fettförbränning på tre olika maskiner.
I slutet tog det fan emot bra, haha. Orkade nästan inte dom sista fem minutrarna.
But.. I did it! :-)

Happ, snart ska man ut i snöstormen, ska lämna in mina och Björns skridskor för slipning. Och så ska jag passa på att handla lite ingredienser till detta recept..
Men shit va det snöar!!!!!
Stackars Lilian som är ute och övningskör just nu.. Huvva.
Ska nog vänta lite med att gå ut tror jag, har ju ingen brådis idag.

Inga kommentarer: