måndag 31 januari 2011

Mjukstart.

Blev omelett över från frukosten så då åt jag det med köttbullar, majonnäs och sallad.

Kom till slut iväg till gymmet idag, hade fan inte mycket motivation idag heller. Konstigt det där, men nu ska jag fan dit... och minst tre dar i veckan!!
Jag har nog alltid haft svårt att börja träna igen efter ett uppehåll, känns trist att gå dit med sina extra kilon, men det är ju därför man går dit, för att bli av med dom!
Mjukstartade med 45 minuters cardio. 30 minuter på den sköna motionscykeln och 15 på crosstrainern, det kändes lite tufft efter att ha latat sig i några veckor nu, haha.

Efter träningen tog jag en dusch och sen åkte jag till Skärholmen och shoppade lite. Men bara nödvändiga saker som: ett par leggings, två tränings t-shirts, stärkande nagellack (så mina nuvarande naglar inte går av då dom hunnit växa till sig lite), fotfil, ögonfransböjare (den jag har nu sliter av ögonfransarna istället för att böja dom!!), en present till Björn, fina blå tabletter till matbordet.. och sen handlade jag lite mat och en Sitution Sthlm.

Bidde inte till att åka till Haninge och hämta ljusen hos Louise, hon mådde dåligt och ville inte smitta mig.
Ska äta min lunch nu, sen slappa lite, eller kanske städa? Nääääää....

Inga kommentarer: