torsdag 27 januari 2011

Jag funderar, jag funderar..


Jag har lite svårt här nu..
Kom att tänka på hur det går för mig när jag tränat, jag har verkligen ätit det jag vill när jag tränat och inget gått upp nåt i vikt då, men inte heller gått ner nåt.
Så jag funderar på om man inte ska börja med lågkolhydratsdieten igen, så att man förlorar några kilo innan sommaren. Har gått ner 20 kg på den dieten förut, så jag vet ju att den kommer att fungera. Bara det att jag tycker det är så trist med inte få äta mitt bröd till frukost och att skippa potatis och pasta... Men, jag ska fundera lite mer på det här.. Kanske ska man testa på i en månad och se hur mkt resultat man får..?
Det var iofs rätt gott med ägg och bacon till frukost.. :-P

Uppdatering:


Nu har jag bestämt mig. Haha, det gick fort va?
Börjar på Måndag med både det och träningen igen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag har alldeles för dålig karaktär för att klara av att följa en diet :( Jag kanske ska inse att jag får leva med de där jädrans 8 extrakilona tills jag dör..de lär nog öka så sakteliga med tiden dessutom ;/
Men jag hejar på dig!!