söndag 9 januari 2011

Jag vill sälja min dotter som slav.


Jag skulle typ söka på nåt som hade med graviditet att göra och fann då detta istället.
Hur många söker på sånt???? Väldigt många då den ligger överst??????
Vad fan e detta? Är det vanligt att vilja sälja sin dotter som slav?
Är detta humor?

Idag har jag inte gjort många knop.
Var till gymmet en sväng och körde 35 minuters cardio + axlar + triceps + bröst.
Det va skönt. Då har man klarat av fyra dar på gymmet den här veckan, mycket bättre än tre.

Just nu grubblar jag lite över hur vi ska göra på Fredag. Vi har bjudit över syrran, hennes kille, morsan och brorsan (inte helt säkert än ifall han kommer), och såg att Björn ska spela match då. Det kändes ju lite drygt nu. Vi (Björn) hade tänkt göra nån helstekt entrecôte men det sket ju sig lite, om jag inte får instruktioner av honom....
Blä, det här var ju trist. Jag trodde att han skulle spela match på Torsdagen men icke. Aja, vi får se hur vi gör sen när han kommer hem.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Uhm..något sjukt!

Efterbörd sa...

Nejmen alltså, med största sannolikhet sökte de efter denna artikel som är väldigt berömd: http://rodaberget.wordpress.com/2010/10/19/jag-vill-salja-min-dotter-som-slav-vad-anser-prasterskapet-om-det/ :)

Bruttski sa...

HAhaha, den där artikeln hade jag missat!! Hahahahaa...