torsdag 20 januari 2011

Alla hjärtans dag..


shot in the back...


blir till att firas ensam i år..
Björn åker till Hjo på platschef-möte i år den dagen, kul jul, jag menar.. alla hjärtans dag.
Så det var ju tråkiga nyheter. Tycker hans företag kan kompensera med lite choklad och blommor ändå. Men hans chef (messade honom i all irritation) tyckte att det var bra att dom som inte har nån den dagen att fira med, kommer nog att bli glad över att få fira med vänner och kollegor.. Sure, that's true, men det var iaf dålig jävla planering.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, om några timmar ska jag hämta ut biljetter åt gubben i centrum samt skjutsa honom till jobbet, och mig själv till mitt jobb också.
Sen e man ledig i tre dar! På Lördag blir det släktträff, en av mina morbröder fyller 70 år och det ska bli kul att fira honom och träffa alla andra.

Inga kommentarer: