fredag 28 januari 2011

Helt slut.


Nu har jag äntligen satt mig i soffan efter att själv ha storhandlat mat, kånkat upp skiten för tre trappor, gjort rent i kylen och omorganierat där ganska mycket också, och precis slängt in tvätten i tvättmaskinerna i tvättstugan. Så en timmes paus dårå...
När jag ställde in all kött i kylen och frysen så kände jag mig som en vampyr som bunkrar upp inför.. ja jag vet inte vad. Konstiga tanke. Och så kom jag ihåg att köpa allt som skulle köpas men glömde självklart att ge kassörskan bonuscheckarna och pantkvittot, typiskt.. Men jag är inte ensam om att glömma sånt antar jag.

17.30 ska jag och Erica mötas på Söder. Ska... ångrade mig. Tänkte att jag skulle duscha medan kläderna torkar sen men tar nog och gör det när allt e klart, annars hinner man bli stressad och svettig där emellan.. Björn får i uppgift att sortera tvätt imorrn med tanke på att jag fått jobba här hemma nu..

Inga kommentarer: