torsdag 27 januari 2011

Storhandla.


Dagen gick ganska fort idag.
Personalmötet gick bra också. Hoppas det blir lite förändring snart på det jag pratade om. Mest det där om skolan, att vi inte ska leka lärare åt brukaren i ett ämne han har svårt med då vi inte har nån pedagogisk utbildning. Jag tycker att han ska ha en extralärare som kan tolka honom och hjälpa honom ordentligt. Man kan bli ganska frustrerad när man inte lyckas få honom att förstå eller när han bara gissar..

Imorrn ska jag se ifall jag hittar tvättid i tvättstugan, ska försöka undvika att använda så mkt el här hemma då dom räkningarna har tendens att bli lite högre under vintern.
Och sen ska jag nog storhandla också. Ensam. Det kommer att suga fett men vad ska man göra? Gubben kan ju ändå inte hjälpa till och jag vill få hem alla grejer på en och samma gång istället för att handla flera gånger i veckan..

Hörde av mig till Upplevelsetorget för min "chokladprovning för två" som jag fick av Louise i födelsedagspresent. Kollade om det gick i slutet på Februari men icke, dom hade nån tid helgen innan men då jobbade jag så klart. Så jag mejlade dom igen och frågade om dom två första helgerna i Mars istället, får se när man får svar på det då.

Inga kommentarer: