lördag 8 januari 2011

Bäddsoffa och solarium till salu.


Det är dags att rensa här hemma.
Egentligen vill jag rensa mer än Björn.. Men han får väl behålla sin blåa.. fula (ja jag tycker den är ful, mest pga färgen) fåtölj, men den vill han så gärna behålla.
Ska försöka få den ner till källaren iaf.
Om det nu skulle bli en baby så känner jag att det inte behövs mer saker än nödvändigt inne på kontoret/blivande barnkammaren. Räcker med att ungen får bo på i ett kontorsrum så att säga.
Jag skulle vilja fimpa både mattan och gardinerna där inne också. Självklart är dom i blått också, och självklart har han gjort gardinerna själv på syslöjden för många år sen, desto svårare att byta ut dom...
Granen ska kastas idag också. Mkt ska kastas och ut ur lägenheten. Vi har ju ett solarium nere i källaren som BARA tar plats. Den har vi aldrig använt här hemma och inte heller i Björns gamla lägenhet.

Så nu ska jag sätta igång med att ta bort alla julgranskulor, glitter och belysning från granen, sen ska den slängas ner från tredje våningen, haha...!!

Inga kommentarer: