lördag 1 januari 2011

Herrejesus..




Vad jag smäller i mig onyttigheter!! Får fan lite ångest...
Men det är ju sååå gott! Och så får jag väl träna jävligt hårt nästa vecka!
Det brukar bli så här för mig. E duktig och tränar som fan under en viss period och sen skiter jag i träningen och vräker i mig choklad, godis och chips. Smart va?

Gårdagen var förresten jättetrevlig, vi (jag och Louise) drack massor med fishermans friend shots. Så heter inte flaskan egentligen men shotten smakar så. Drack nog bara fyra-fem cider men det räckte gott och väl.
Vi satt och pratade och åt gott hela kvällen och sen gick vi iväg och sköt iväg lite fyrverkerier vid en fotbollsplan en bit bort.. Haha.
Först sköt vi iväg våra raketer vid vägen, sen skulle vi placera ut Louise och Alexanders låda på fotbollsplanen... Alexander skulle gå ut dit och det börjar med att han rasar ner i diket, hahhaa, det såg sååå roligt ut! Hohohoho..
Sen så tappar han bort tändaren och efter att har trampat ner lite snö för att kunna placera fyrverkerilådan stabilt, så Christian hämtar en ny och så går Björn ner och hjälper till, haha, även han ser ut som en snögubbe efter att ha varit i diket!
Jadu, det slutar med att den där lådan inte ens fungerar! Så allt det där besväret för inget, eller jo, en massa skratt!!

Nu sitter jag här och slökollar lite på Polisskolan. Björn är iväg på sitt tredje jourjobb för idag. Shit va han tjänar pengar idag OCH igår (tre jobb då med).
Good shit. Får hoppas på att jag får ha honom för mig själv mer imorrn, idag har han varit borta många timmar.

Inga kommentarer: