måndag 3 januari 2011

Har det brunnit i skallen på honom?!




Vafan håller min kollega på med???!!!
Han har haft hög sjukfrånvaro och har varit på möte om det och att han fr.o.m. v.51 behöver ha sjukintyg från första sjukdagen.. Men det hindrar honom inte från att stanna hemma ännu mer. På julafton skickade han sms klockan åtta på morgonen (han skulle jobbat 7-17) och skrev nåt i stil med "jag har försovit mig, är inte hos er förrän tio, så då är det ingen idé att jobba idag."
På nyårsafton hade han nästan gjort likadant!!
Han messade om att han hade sovit dåligt och att han skulle stanna hemma..

Vafan håller karln på med?!?!?

1 kommentar:

Camilla sa...

Oh my..dags att han får en varning kanske?! Förstår mig inte på sådana där, jag skulle aldrig våga bete mig så än mindre att det ens skulle falla mig in.