fredag 7 januari 2011

Tacopaj.


Snart ska jag börja göra en del av pajen. Eller ja, jag ska gegga ihop pajdegen, sen ska den tydligen vila en stund i kylen.
Mmm, tacopaj, det var faktiskt rätt länge sen.
Det ska bli gott.

Jag var och hämtade skridskorna för en stund sen, men innan det skottade jag på våran parkering. Björn kom hem en sväng för att äta matlådan han glömt här hemma, så han tog med sig spaden då också. Bra, bra. Men usch vad jobbigt det var att skotta bort snön och isen, haha. Och oj vad jag längtar efter sommaren nu. Vill inte ha denna jobbiga snö längre.
Lämnade parkeringen ledig åt Björn så han kommer in med Bmw:n, den är inte lika enkel att parkera som Audin, så på 7-dygnsparkeringen ställde jag mig i en ficka, som typ var fylld med snö.. Usch och fy och blä.. Var dock inga problem att komma in där..
Så i helgen blir det förhoppningsvis lite skridskoåkning.

Dags för lite förberedning nu.