lördag 22 januari 2011

Släktträff

Dags att byta gardiner här i vardagsrummet snart tycker jag.. The red time is over så att säga. Jag är iaf väldigt trött på rött efter jul, är inte du det?

Nu har jag gjort i ordning mig. Sov ända till halv tolv idag! Tio timmars sömn. Not bad at all. Först vaknade jag vid åtta men var så trött så jag gick och la mig igen.

Ska snart iväg till morsan och plocka upp henne och syrran, sen åker vi till Bro och ska tydligen hänga där i nån timme och därefter ska vi möta upp födelsedagsbarnet (i detta fall en morbror på 70 år) på en pizzeria i Bålsta. Vet inte varför vi träffas där man antar att han inte ska förstå att hela släkten ska gratta honom idag. Men det ska bli riktigt skoj att träffa alla (iofs några från Finland som inte kommit men dom träffade vi ändå i somras på våran lilla roadtrip).

Björn är på väg hem nu också, han är väl inte hemma förrän om fyra timmar, men jag har sagt till honom att INTE stöka ner.. Annars jävlar.

Inga kommentarer: