fredag 28 januari 2011

Jag längtar till..


sommaren..

När ska den komma? Kan den inte skynda sig lite???
Nu är jag klar med allt.. Har hunnit ta mig en dusch och lyssnar på radion via förstärkaren.
Idag har jag ätit äckligt dåligt tycker jag. Imorse innan jag stack iväg till Ica Maxi så tog jag bara en Activia och det är inte mycket till frukost. Egentligen hade jag hoppats på att det fanns tvättid direkt på morgonen så hade jag hunnit äta mer, men med tanke på att det inte fanns nån tid så passade jag självklart med att storhandla. Det var rätt skönt att strosa runt där själv i lugn och ro, annars får man ju springa efter gubben, haha..

Shit va taggad jag är inför nästa vecka redan nu. Köpte ju hem massor med kött och mycket grönsaker också,
så nu jävlar!
Konstigt byte av samtals(skriv)ämne..
Får man tycka att någons unge är ful?
Alltså dom flesta barn jag har runt omkring mig är jättesöta.. men andra inte. Klart man inte säger sånt men man får väl tycka och tänka det? Iofs, när dom är fula som barn brukar dom bli jävligt fina när dom blir äldre (exempel: moi och en mammas kompis mans unge, han va skitful, haha, men supersnygg idag).

För övrigt så gör Avenged Sevenfold (Nightmare, som spelades på radion) grymt skön musik! Har nog sagt det förut men det tåls att säga igen.

Inga kommentarer: